Неприємна прогулянка

18.03.2023


Десь о дев'ятій, як завжди я вийшла на вечірню прогулянку з Ненсі. Ідучи вже добре знайомими стежками парку, де завжди я гуляю з кицею, я не вперше зустрічалась з на смішливими поглядами навколишніх перехожих. Усі власники собак, дивитись на нас як на якихось не зовсім нормальних. Та я вже звикла. Де ж можна ще побачити дівчину з котиком. Але сьогодні я вперше зустрілась з таким нахабством. Ненсі як завжди вилізла на своє улюблене дерево, щоб підточити кігтики, а я як завжди перевіряла стрічку новин. Як раптом один з власників собак підійшов. І нахабно почав лаятися до мене. «Хіба ви не розумієте, що коти лякають собак? Навіщо ви сюди приходите з цією твариною?». Я спочатку дуже злякалась і взяла Ненсі на руки. Але утамувавши свій страх промовила. « А хіба лише собаки заслуговують на вечірні прогулянки, невже кішки мають сидіти в домі , і дивитись на цей світ через вікно. Можливо це ваш собака лякає мою кішку?». Випадковий прохожий пробурмотів «ненормальна». Мені вперше було так не зручно, але я розуміла, що крім чудової білої кішки у мене немає жодного друга ія  нікому не дам її образити.. 

© 2023 Наталія: особистий блог. Всі права захищені.
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати